Stillwater Leadership

fotograf tips hpkristensen

Klik på billedet for at se det i større format

Stillwater Leaderships nye PR-materiale. Stilrent, tjekket og professionelt udført på alle kanter, både tekst, opsætning og naturligvis billederne.
Da Thomas Hvistensdal fra Stillwater Leadership kom og spurgte om jeg ville tage billederne sagde jeg “Ja!” med det samme. Jeg kunne mærke at han havde noget fedt i ærmet, ud fra det han fortalte mig pr telefon.

Han skulle have lavet en folder med nogle kundeudtalelser.
Sammen tog vi en grundig snak om hvordan det skulle se ud og hvad billederne skulle vise.

Mit input til folderen -som du ser billeder fra her- var at noget af det vigtigste var at billederne skulle afspejle mangfoldigheden i SL’s kundekreds. De skulle kunne appellere til flere lag af potentielle kunder, både de unge ledere, de lidt ældre, de mandlige og de kvindelige.
Vi blev derfor enige om at han skulle få fat i et bredt udvalg af sine gamle kunder og høre dem om de ville være med.

Det ville de!

Men de kender også Thomas og ved at han er dygtig, så de vidste på forhånd at intet ville være overladt til tilfældighederne eller blive gjort halvt.

Udover at bruge nogle forskellige typer af mennesker til kampagnen, syntes jeg at vi yderligere skulle understrege forskelligheden i SL’s kunder ved at billederne blev forskelligt fotograferet, forstået på den måde at billederne blev forskelligt skåret, nogle kun med ansigt andre i fuld figur, nogle stående andre siddende osv.
Og det spiller max!

Få en grundig snak med jeres fotograf inden I får lavet jeres PR. Det betaler sig.
Et godt tip fra en glad og tilfreds fotograf

De rareste hilsner
Hanne Paludan Kristensen, Fotograf


Drop a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *